Tuesday, April 1, 2014

kalın iple örgü modelleri

Selam sevgili site okurlarimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün kalın iple örgü modelleri makalesini sunmaya karar verdik.



 



baykuş çanta



bu sıralar hep  iplerle haşır neşir oldum. Kutay Galib'e yaptığım hırka ve yelekten sonra tabiki ablamız Simay içinde bir şeyler yaspmak istedim. simayımda 5 yaşında. ona da bu güzel çantayı gönderiyorum. güle güle kullan prensesim. 


 


kalin iple orgu modelleri 1


kalin iple orgu modelleri 2


kalin iple orgu modelleri 3


kalin iple orgu modelleri 4



kalin iple orgu modelleri 5



kalin iple orgu modelleri 6



kalin iple orgu modelleri 7



kalin iple orgu modelleri 8


Kutay Galip'in hırkası



kız kardeşimin bebişi aramıza henüz katılmış (1 ay) olan Kutay Galibimiz hoş geldin sefalar getirdin. allah sağlıklı ve uzun ömürler nasip etsin. gelişin bizi çok memnun etti. çok sevindik. Kutayımızı henüz göremedik .ahh gurbet. dört gözle bekliyoruz o güzel kokunu içimize çekmek için.


bu hırkayı da güzel günlerde giysin inşallah . nasılda yakışırmış küçük adama. öpüyorum o güzel mis kokulu yanaklarından.


daha önce yamış olduğum mavi erkek yeleğine  bakmak isterseniz buradan bakabilirsiniz.


kalin iple orgu modelleri 9


kalin iple orgu modelleri 10


kalin iple orgu modelleri 11



kalin iple orgu modelleri 12


mavi erkek süveteri



şu sıcackların kendini hisstettirdiği bu günlerde örgüler artık kamadı ama bu başka.


kız kardeşimin beklediğimiz bebişi için mavi bir yelek örmek istedim. yelek diğerlerine benzemiyordu çok hoşuma gitti. şu anda düğmeleri yok daha dikmedim. fakat yinede göstermek istedim. beğenilerinize sunuyorum. güle güle kullansın bebişimiz.


kalin iple orgu modelleri 13



kalin iple orgu modelleri 14



kalin iple orgu modelleri 15



kalin iple orgu modelleri 16



kalin iple orgu modelleri 17



kalin iple orgu modelleri 18



kalin iple orgu modelleri 19



kalin iple orgu modelleri 20



kalin iple orgu modelleri 21


krem rengi botiler

 Bu da canım  Simaycım  için yaptığım krem rengi botilerim. Elim alışmışken hepsini birden yapayım istedim. bu aralar biraz ara vermiştim. çini kursuna devam ediyorum. oraya yoğunlaşmak istedim. yakında çiniden yaptıklarımıda sizinle paylaşırım.


kalin iple orgu modelleri 22



kalin iple orgu modelleri 23



kalin iple orgu modelleri 24



kalin iple orgu modelleri 25


pembe botiler



daha önce yapmış olduğum kahverengi botilerin pembesini bitirdim. biraz uzun sürdü bitirmesi. botileri aslında artan iplari değerlendirmek amaçlı yapmıştım bu yüzden boğaz kısmı biraz kısa oldu ipim yetmedi. yeni denemeler yapıcam onlarıda buradan yayınlarım


kalin iple orgu modelleri 26



kalin iple orgu modelleri 27



kalin iple orgu modelleri 28



kalin iple orgu modelleri 29



kalin iple orgu modelleri 30



kalin iple orgu modelleri 31


kışlık örgü botiler



kızıma ördüğüm el örgüsü  bot. büyük kızım içim kahve renkleri kullandım küçük kızım  ise pembe tonlarını istedi. şu anda pembesini örüyorum bitirince onuda paylaşıcam. botları kelebekvehobilerinde gördüm çok güzellerdi. bende hemen işe koyuldum sonuç bu. 


 taban kısmını koyu kahveden ayağının ölcüsünü alarak sık iğne yaptım. üzeri ise boğaz kısmına kadar sık iğne ön tarafı üçlü trabzan ile birer azaltarak yaptım. en üst bölümünü lif örerken yapılan parmak dolama tekniği  ile yaptım. düğmelerin olduğu bölüm sadece sık iğne.







kalin iple orgu modelleri 32



kalin iple orgu modelleri 33



kalin iple orgu modelleri 34



kalin iple orgu modelleri 35



kalin iple orgu modelleri 36



kalin iple orgu modelleri 37



kalin iple orgu modelleri 38



kalin iple orgu modelleri 39



kalin iple orgu modelleri 40



kalin iple orgu modelleri 41



kalin iple orgu modelleri 42



 



baharlık bolero



Bahara yaptığım baharlık bolero. malesef bahar bittikten sonra yetiştirebildim. daha önce bu boleronun kırmızı olanlarınıda yayınlamıştım. bu da kırık beyaz olanı. yakasındaki broş Aslının gönderdiği kurdele fiyonklardan. 



kalin iple orgu modelleri 43



kalin iple orgu modelleri 44



kalin iple orgu modelleri 45



kalin iple orgu modelleri 46



kalin iple orgu modelleri 47


kalpli bebek şapkası



bu bebek şapkasını internetten bulmuştum. bende resmi büyüterek yatım. arkadaşımın kızı eylüle hediye ettim. kalpler sonradan örülerek şapkanın üzerine dikildi. 



kalin iple orgu modelleri 48



kalin iple orgu modelleri 49



kalin iple orgu modelleri 50






son şapkalar bunlar



kış bitti artık ama bunlar seneye hazırlık.bu sene kış uzun sürünce bolca örgü yaptık. hiç kullanmadığımız kışlıklar bile yerinden çıktı. çok şükür bahar geldi artık. 






kalin iple orgu modelleri 51



kalin iple orgu modelleri 52



kalin iple orgu modelleri 53



kalin iple orgu modelleri 54



kalin iple orgu modelleri 55



kalin iple orgu modelleri 56



kalin iple orgu modelleri 57



kalin iple orgu modelleri 58


Eylülün örgülerine devam



daha bitmediğini söylemiştim bunlarda devamı 



kalin iple orgu modelleri 59



kalin iple orgu modelleri 60



kalin iple orgu modelleri 61



kalin iple orgu modelleri 62



kalin iple orgu modelleri 63



kalin iple orgu modelleri 64



kalin iple orgu modelleri 65



kalin iple orgu modelleri 66



kalin iple orgu modelleri 67



kalin iple orgu modelleri 68



kalin iple orgu modelleri 69



kalin iple orgu modelleri 70



kalin iple orgu modelleri 71


Eylülün örgülerine devam



daha önce yarısını gösterebildiğim örgülerin devamı 






kalin iple orgu modelleri 72



kalin iple orgu modelleri 73



kalin iple orgu modelleri 74



kalin iple orgu modelleri 75



kalin iple orgu modelleri 76



kalin iple orgu modelleri 77



kalin iple orgu modelleri 78



kalin iple orgu modelleri 79



kalin iple orgu modelleri 80



kalin iple orgu modelleri 81






kalin iple orgu modelleri 82



kalin iple orgu modelleri 83



kalin iple orgu modelleri 84



kalin iple orgu modelleri 85



kalin iple orgu modelleri 86



kalin iple orgu modelleri 87


bitmedi daha devamı var !!!!!


Eylülün örgüleri



marifetli arkadaşım Semra kızı Eylül için yaptıklarını bizimle paylaştı .paylaşım için teşekkürler. ellerine emeğine sağlık değerli arkaşım. 



kalin iple orgu modelleri 88



kalin iple orgu modelleri 89



kalin iple orgu modelleri 90



kalin iple orgu modelleri 91



kalin iple orgu modelleri 92



kalin iple orgu modelleri 93



kalin iple orgu modelleri 94



kalin iple orgu modelleri 95



kalin iple orgu modelleri 96



kalin iple orgu modelleri 97



kalin iple orgu modelleri 98



kalin iple orgu modelleri 99



kalin iple orgu modelleri 100



kalin iple orgu modelleri 101



kalin iple orgu modelleri 102


daha bitmedi devamıda var ama şimdilik bukadar yükleyebildim. tekrar devam edicem.


Eylül'ün bolerosu



daha önce Birsel ablanın yapmış olduğu bolerodan fakat kırmızı renklisini bende Eylüle yaptım.

sayılarını isteyenler için

 ARKA: 76 ilmek , kenarlarda 16 ters,burgular 4 burguların arası 6 ilmek

ÖN:her iki tarafı bir ördüm. kesmeler ve artırmalar eşit olsun diye. önleri de 20 ilmekten başladım. 1 er  artırarak gittim ortaya gelince 1 er keserek yakaya kadar geldim.

KOLLAR: 38 ilmek 6 ters 2 düz devam ettim.

YAKA: ilmek çıkararak ördüm. yaka kısmını sona gelmeden geri dönerek biraz daha fazladan ördüm.



kalin iple orgu modelleri 103



kalin iple orgu modelleri 104



kalin iple orgu modelleri 105



kalin iple orgu modelleri 106



kalin iple orgu modelleri 107



kalin iple orgu modelleri 108






converse 2

Bunlarda diğer yaptığım converseler. diğeri Umut'a biraz büyük gelince bir küçüğünü yaptım.


kalin iple orgu modelleri 109



kalin iple orgu modelleri 110



kalin iple orgu modelleri 111



kalin iple orgu modelleri 112






converse patiklerim

bende şu an 5. ayında olan apartmanmızın yakışıklısı umut için yaptığım  converse patik.


kalin iple orgu modelleri 113



kalin iple orgu modelleri 114



kalin iple orgu modelleri 115



kalin iple orgu modelleri 116



kalin iple orgu modelleri 117



kalin iple orgu modelleri 118



kalin iple orgu modelleri 119



kalin iple orgu modelleri 120



kalin iple orgu modelleri 121



kalin iple orgu modelleri 122



kalin iple orgu modelleri 123



kalin iple orgu modelleri 113



kalin iple orgu modelleri 125



kalin iple orgu modelleri 115






bolerolarrr

Birsel teyzenin torunu Elanura yaptığı bolerolar. Birsel teyze müthiş marifetli bir bayan . aslında ona marifetli demeye dilim varmıyor çünki o marifet üstü yetenekli biri. yaptığı örgüler harika. ama benim elimde bunlar vardı. bunları çekebildim. isterimki bütün yaptıklarını görün. imkanım olursa yine sizinle paylaşmaya çalışırım.


kalin iple orgu modelleri 127



kalin iple orgu modelleri 128



kalin iple orgu modelleri 129



kalin iple orgu modelleri 130



kalin iple orgu modelleri 131



kalin iple orgu modelleri 132



kalin iple orgu modelleri 133



kalin iple orgu modelleri 134



kalin iple orgu modelleri 135



kalin iple orgu modelleri 136



kalin iple orgu modelleri 137



kalin iple orgu modelleri 138






fıstıklı hırka

Meral hocamızın örmüş olduğu kızlara fıstıklı hırka modeli. çok beğendim. nasıl yapıldığını bilmiyorum. ama kolaymış. bende bolca resim çektim anlaşılsın diye.


kalin iple orgu modelleri 139



kalin iple orgu modelleri 140



kalin iple orgu modelleri 141



kalin iple orgu modelleri 142



kalin iple orgu modelleri 143



kalin iple orgu modelleri 144



kalin iple orgu modelleri 145



kalin iple orgu modelleri 146


çiçek motifli şal



Arife arkadaşımın Müberra'ya yaptığı çiçek motifli şal. çiçek motifleri motif aparatı ile yapılıp örümcek diğer adı cin düğümü ile birleştirildi. çok güzel oldu. ellerinize sağlık. 






kalin iple orgu modelleri 147



kalin iple orgu modelleri 148



kalin iple orgu modelleri 149



kalin iple orgu modelleri 150



kalin iple orgu modelleri 151



kalin iple orgu modelleri 152


MÜBERRA arkadaşımın yaptığı yelek



marifetli arkadaşım Müberra yeleği yaparken resimledi sağolsun. yelek çok da güzel oldu. ellerine sağlık.  


Eylül güle güle giysin. 


kalin iple orgu modelleri 153






kalin iple orgu modelleri 154



kalin iple orgu modelleri 155



kalin iple orgu modelleri 156



kalin iple orgu modelleri 157



kalin iple orgu modelleri 158



kalin iple orgu modelleri 159



kalin iple orgu modelleri 160


ponponlu şapkaaa 2



daha önce Defneye bir yelek örmüştüm. yelekten artan ipten şapka yaptım.


 


kalin iple orgu modelleri 161



kalin iple orgu modelleri 162



kalin iple orgu modelleri 163






noel baba



 yeni yıl size ve sevdiklerinize sağlık ve bol şans getirir inşallah.  


kalin iple orgu modelleri 164


kalin iple orgu modelleri 165







kalin iple orgu modelleri 166


kalin iple orgu modelleri 167


yılbaşı ağacı



yeni yıl gelmeden bende bir ağaç yaptım. 






kalin iple orgu modelleri 168



kalin iple orgu modelleri 169



kalin iple orgu modelleri 170






ponponlu şapkaaa



          yeni şapka . 112 ilmekten başladım. 4 numara şiş kullandım. biraz lastik ördüm.  sonra 8'erli ters ve düz olarak ördüm düz yerlere burgu yaptım. ipim daha önce yaptığım yelekten kalma olduğu için ponponlara yetmedi.ponpon için  diğer mor ipi kullandım. uyumlu olmaları için aralarına çiçek attım.  


 kalin iple orgu modelleri 171



kalin iple orgu modelleri 172



kalin iple orgu modelleri 173



kalin iple orgu modelleri 174



kalin iple orgu modelleri 175






köpekli şapka

büyük kızıma ördüğüm bu şapkayı şimdi küçük kızım takıyor. pembe yerlerini lif yaparken kullandığımız parmağa dolama tekniği ile yaptım . atkısını şişle haroşa ördüm. köpeğin burnunu örüp içine elyaf doldurdum. iğne gözlerini ve burnunu işledim.


kalin iple orgu modelleri 176



kalin iple orgu modelleri 177



kalin iple orgu modelleri 178



kalin iple orgu modelleri 179






örgüden güllü fular



soğuklar geldi artık atkıları takma zamanı .annemin bana ördüğü güllü fular .  






kalin iple orgu modelleri 180










kalin iple orgu modelleri 181



kalin iple orgu modelleri 182kalin iple orgu modelleri 183






örgü kulaklık

Artan iplerden kızım ve arkadaşına yaptığım kulaklıklar. çok kullanışlı.

 30 ilmekten başladım. 10'ar ilmek kenarlara 10 ilmekde ortada bıraktım. ortadaki 10 ilmeği burgu yaptım.


kalin iple orgu modelleri 184



kalin iple orgu modelleri 185



kalin iple orgu modelleri 186



kalin iple orgu modelleri 187


Defnenin yeleği

arkadaşım Cananın kızı Defne için yaptığım yelek. Defnecim canım benim 1,5 yıl önce elime doğdu. bir bakıma manevi kızım sayılır. öpüyorum onuda buradan.

yeleği omuzdan başladım. omuz kısmındaki çiçekleri tığ ile 4 zincir çektikten  sonra tekrar şişe taktım. ortalarınada boncuk diktim.


kalin iple orgu modelleri 188



kalin iple orgu modelleri 189



kalin iple orgu modelleri 190



kalin iple orgu modelleri 191



kalin iple orgu modelleri 192



kalin iple orgu modelleri 193



akıllı süveter

         Arkadaşım Meleğin kızı Bahar için yaptığım akıllı ipten süveter.


kalin iple orgu modelleri 194kalin iple orgu modelleri 195







kalin iple orgu modelleri 196



kalin iple orgu modelleri 197


ajurlu süveter



 soğuklar başlayınca kazaklar da  yerini almaya başladı. bu süveteri 3 parça halinde ördüm. 


kalin iple orgu modelleri 198
   


1.bölüm bel kısmı. ön 90 arka 90 ilmek ile başladım. bel kısmını 2 ters 2 düz yani lastik ördüm. bel için 4 numaralı şiş kullandım. gögüs altına gelene dek ördüm . uzunluk size bağlı.bitmeye 1 parmak kala düğme deliği açar gibi ilikler açtım. 2 kestim sonra iki artırdım. oradan kurdelesini geçirdim. kurdele istemeyenler düz örebilir.


kalin iple orgu modelleri 199



kalin iple orgu modelleri 200



kalin iple orgu modelleri 201




üst tarafı 2 bölüm halinde ördüm.sağ ve sol . kolunuzun uzunluğunz göre. dikdörgen ördüm. hiçbir artırma ve kesme yok. üst tarafları 6 numaralı şiş ile ördüm. 79 ilmekten başladım. 2 tane başta 2 tane sonda olmak üzere düz ördüm .sonra 3 kestim,kestiğim ilmeğin içinden 3 tane çıkardım. bu şekilde sonuna kadar devam ettim. önden başladım hiç kesmeden omuzdan arkaya kadar devam ettim.diğer kol içinde aynısını yaptım. birleştirirken kolları yarıya kadar diktim. kalan yeri ikiye atırıp birini bel bölümünün ön tarafına diğerinide arka tarafına diktim. yalnız sırt yerine gelen kısmı biraz boyuna doğru diktim ki arkası açılıp kollarda kaymasın diye. süveter giyilmeye hazır. simayın hırkası 



kalin iple orgu modelleri 202



kalin iple orgu modelleri 203



kalin iple orgu modelleri 204



kalin iple orgu modelleri 205










kirpi şapka


kalin iple orgu modelleri 206



kalin iple orgu modelleri 207



kalin iple orgu modelleri 208



kalin iple orgu modelleri 209



kalin iple orgu modelleri 210



kalin iple orgu modelleri 211




















meyra için yaptığım yelek


kalin iple orgu modelleri 212



kalin iple orgu modelleri 213



kalin iple orgu modelleri 214



kalin iple orgu modelleri 215














mor kazağın beyezıda burada


kalin iple orgu modelleri 216



kalin iple orgu modelleri 217



kalin iple orgu modelleri 218



kalin iple orgu modelleri 219
ilk sırada tığ işi yaptığım yelek var.


kalin iple orgu modelleri 220



kalin iple orgu modelleri 221



kalin iple orgu modelleri 222
Bu yelekleri daha sonra hırkaya dönüştürebilirsiniz. Buda hırkası nasıl?


kalin iple orgu modelleri 223


mor kazakla başlayalım .

kızım için yaptığım mor kazağım. büyük kızım ve yeğenim içinde beyazını örüyorum.


kalin iple orgu modelleri 224



kalin iple orgu modelleri 225













kalin iple orgu modelleri 226









Onerdigimiz guzel yazilar : kolay ve deyisik cicek yapimi

No comments:

Post a Comment