Thursday, January 9, 2014

Eğlenceli Mim




Yine çok uzun zaman önce aldığım ama ancak yeni yazabildiğim bir mim. Sevgili Mor Rimel'e ve Su ve Makyaj'a çok teşekkür ederim mim için.


eglenceli mim 1




Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?


Mor Rimel buna doğumum demiş. Ben de doğumum diyorum. Annem bana hamile iken son aylarında bir kaza geçiriyor, bebek ölür diyorlar ama ben yaşıyorum. O günden beri de inadına yaşıyorum işte :)


Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?


Çok şey var. Hangi birini yazsam ki? En iyisi yılbaşına yakın bir wishlist yapıp oraya yazayım ben :)


eglenceli mim 2
Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?


Çok var :) Kahve ile siyahı birlikte kesinlikle kullanamıyorum. Tshirt ve kazak rafımda yeni yıkananları en üste yerleştiriyorum ve giyeceğim zaman mutlaka alttan başlıyorum seçmeye. Çünkü bir dönem hep üstten üstten seçip sadece aynı şeyleri giymiştim ve bir sezon alttaki hiç bir tshirtümü giymedim. Ordan gelen bir takıntı işte :( 


Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?


Başkasının özgürlüğüne karışıp sonra da özgür olmak isteyenler. Makyaj bloglarına takanlar, birinin çok paylaşım yapmasına, çok facebooka girmesine, çok makyaj yapmasına, giydiğine, söylediğine, telefonda çok konuşmasına, gülmesine takıp sonra da kendi özgürlüğünün kısıtlanmasından rahatsız olanları sevmiyorum. Zevkler ve renkler tartışılmaz arkadaşlar, önce burada bir anlaşalım. Sizde de bizim sevmediğimiz birşeyler mutlaka vardır ama biz tahammül ediyoruz, hoş görüyoruz, sizden de bunu bekliyoruz.


eglenceli mim 3



Sizi en net tanımlayan kelime?


İyimser


Hayata yeniden gelme şansınız olsa nerede doğmak isterdiniz?


Avrupalı ve Akdenizli olmak isterdim sanırım. Yunanistan, İtalya, İspanya ya da Güney Fransa.


eglenceli mim 4


Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?


Ben keyiflenmek için kitap okuyorum, manzara izliyorum, müzik dinliyorum, internete giriyorum, geziyorum, film izliyorum. o kadar çok şey yapılabilir ki yani.


Nikah masasında evleneceğiniz kişiden HAYIR cevabı alsanız ne yapardınız?


O anki ruh halime göre değişir. Bazen çok boşvermiş oluyorum, aman güle güle de diyebilirim 3. dünya savaşını da çıkarabilirim. Allah yaşatmasın da :)


eglenceli mim 5


İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?


Her ikisi de.. Tabi bence. Şems'in 40 kuralında dendiği gibi ; ''Kader yolun tamamını değil sadece yol ayrımlarını verir. Güzergah bellidir ama tüm dönemeç ve sapaklar yolcuya aittir.'' Hangi yoldan gideceğimize karar verdiğimiz anda kaderimizi yazıyoruz ama güzergah belli olduğu için de kaderimizi yaşıyoruz. 


Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?


Congratulations!!! Hem söylemeyi, tınısını çok seviyorum hem söyleyemiyorum, telaffuz edemiyorum arkadaşlar. Azıcık pelteğim ondan mı acaba? :(


eglenceli mim 6


İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?


Sevdalinka... Hihihi çok yaratıcıyımdır :) Aslında ortaokuldaki İngilizce öğretmenim ''İmpossible Necla'' nın bana dediği gibi Crazy Girl'ü almakta geçmişti aklımdan iyi ki almamışım :) 


Ve ben kimleri mimlesem kimleri;


Sui, Seçilizm, Koyu Kırmızı, Mon A Beille, İlkeee, Makyaj Kelebeği 'ni mimledim.






Sosyal Medya Hesaplarım


Bloglovin, Twitter, Facebook, Facebook




No comments:

Post a Comment