Friday, January 17, 2014

30 Kasım 2013



30 kasim 2013 1
Süregelen elişimin yanısıra bazen sevipte epeydir uğraşmadığım şeylere el atmayı severim, hem havanızı değiştirir, hemde varolan işinize daha hevesli dönmemizi sağlar. Bende bu sabah keçelere el attım. Pek birşey de kalmamış elimde ama kalanlarla üç tane broş çıktı ortaya. Aslında küçük bir hanımın hırkasını süsleyecek birşey düşünerek başladım, ilk yaptığım o yaşa büyük geldi dedim, sonrasında iplerin arasından sarı örgü gül çıktı ilkinden sonra ona geçtim, ikisi de minik kuzuya olmayınca diğerini de kız bebek şeklinde yapıp broş serüvenini bitirdim. Şimdi arkalarına iğneleri dikilecek.


30 kasim 2013 2


30 kasim 2013 3
Broşlarımıza hemen modellik de yapalım..


30 kasim 2013 4


Bana Çınar'dan sabah sürprizi, hem resim yaptım hemde ders çalıştım hediyesi.


30 kasim 2013 5
Haftasonunuz güzel olsun...

No comments:

Post a Comment