Friday, December 6, 2013

anlatımlı bebek battaniye modelleri

Merhabalar sevgili site okurlarimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün anlatımlı bebek battaniye modelleri yazisini sunmaya karar verdik.



anlatimli bebek battaniye modelleri 1



Kıyıda köşede öylesine çok ipim varmış ki, boyları 2 metre dahi kalmış olsa atmamışım, atamamışım. Bu örneği çok beğenmeme rağmen bir türlü kavrayamamıştım. Ama çözdüm sonunda. Her neyse ne canım siz görüntünün güzelliğine bakın bir kere. Bunu öylesine başladım bakalım ortaya ne çıkacak ama böyle iplerim arttıkça devam edeceğim. Ben sizlerle örneği paylaşmak istedim sadece. Daha ileri ki bir zamanda uyumlu renkler alıp battaniye örmeyi düşünüyorum. 







Daha önceden de söz verdiğim gibi açıklamasını resimli olarak anlatacağım.

Öncelikle istediğiniz uzunlukta zincir çekerek başlıyoruz işe. Daha sonra aşağıdaki şekilde geri dönüp ikili trabzan yapıp, arasına iki zincir çekerek devam ediyoruz.


anlatimli bebek battaniye modelleri 2




anlatimli bebek battaniye modelleri 3
İlk sırayı yukarıdaki gibi bitirdikten sonra geriye dönerek 4 zincir çekiyoruz ve boşluklara yine ikili trabzan yaparak devam ediyoruz.


anlatimli bebek battaniye modelleri 4


Bu sırayı da aynı şekilde aralara iki zincir çekerek devam ediyoruz


anlatimli bebek battaniye modelleri 5



anlatimli bebek battaniye modelleri 6



anlatimli bebek battaniye modelleri 7



anlatimli bebek battaniye modelleri 8


Daha sonra farklı renge geçiyoruz. Dönüşlerde 4 zincir, aralarda 2 zincir çekiyoruz. Örneğin püf noktası pembeye geçtiğim resimde görüldüğü gibi bir alttaki mavinin içine batıyoruz. Battığımız yerlerin içine tığı batarak özellikle belirtmek istedim. Pembenin ikinci sırasında ise, mavinin ikinci sırasının içine batarak devam ediyoruz. Bu işte mantık renklerin 2 sıra halinde kullanılması. Ben anlaşılır olsun diye belirgin renkleri tercih ettim.


anlatimli bebek battaniye modelleri 9



anlatimli bebek battaniye modelleri 10



anlatimli bebek battaniye modelleri 11


Sarı yünümüzlede aynı hareketleri tekrarlayarak uzatınnn uzatabildiğiniz kadar. Sonra bir güzel uzanın ve soğuk kış günlerinde üzerinize çiçekler açtırın. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Herkese kucak dolusu sevgilerimle.




Ilgilenebileceginiz diger makaleler : battaniye modelleri

No comments:

Post a Comment