Wednesday, May 14, 2014

İsveç keki




isvec keki 1
 Miniklerin bu hafta evde olması sebebiyle bol çiçekli renkli sofralar hazırladım. Buda onlardan biri 23 Nisan'a özel. Bu sabah yarı uykulu okula gönderdim nihayet. Eee tatil sendromu bu çıkmak zor:)


isvec keki 2
 Benden tatlı istediklerinde azıcık google amcayı karıştırıp bu tarifi buldum vişneli çikolatalı isveç keki olurmuş kendisi.ertesi güne kalınca tadı daha bir güzel oldu.


isvec keki 3
 1 bardak şeker 125 gr margarinle çırpılır. 4 yumurta teker teker çırpmaya devam edilerek eklenir. 125 gr un 125 gr toz fındık ( ben1 buçuk su bardağı fındık aromalı sinangil marka kek un kullandım)yarım pk kabartmatozu 1 çay kaşığı tarçın ekledim. En son 1 çay bardağı damla çikolata ekleyip yağlı kağıt serilmiş kelepçeli kalıba döktüm. Üzerine dondurulmuş vişne dizip 180 derece fırında pişirdim. Ilıyınca pudra şekeri serptim.


isvec keki 4




No comments:

Post a Comment